Operationeel leidinggevende Zwin Natuur Park
Wat doe je?
Versterk jij het Zwin Natuur Park als operationeel leidinggevende, de verbindende kracht tussen mensen, natuur en de dagelijkse werking?
Samen met je team Onthaal, Logistiek, Administratie en Financiën (OLAF) bouw je elke dag aan een klantgericht onthaal, heldere administratieve ondersteuning en betrouwbaar logistiek beheer. Je stimuleert een team dat samen groeit en bezoekers een warme ervaring geeft vanaf het eerste contact. Hiervoor werk je nauw samen met collega’s en partners. Je brengt structuur en rust in een omgeving die continu beweegt, je ondersteunt de visie van het park en helpt mee een inspirerende natuurbeleving mogelijk te maken.
Sta jij klaar om het verschil te maken in een unieke, dynamische omgeving?
-> De functiebeschrijving en het selectieprogramma vind je in de infobundel in bijlage.
Infomoment
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan zeker deel aan het infomoment op maandag 15 december 2025 om 12u15 via Teams.
Hiervoor stuur je gewoon een mail naar [email protected] en wij bezorgen jou de link voor de vergadering.
Doel van de functie
Als operationeel leidinggevende zorg je voor de coördinatie, kwaliteitsbewaking en optimalisatie van alle processen binnen de sectie OLAF om zo een vlot, efficiënt en klantgericht werkende organisatie te garanderen. Je speelt een cruciale rol in het realiseren van een hoogwaardige bezoekersbeleving, een correcte financiële werking, een sterke administratieve ondersteuning en een professioneel logistiek beheer. Jouw bijdrage heeft zowel een individuele impact (planning, opvolging, aansturing) als een maatschappelijke bijdrage, door het ondersteunen van een toegankelijk, inclusief en kwaliteitsvol Zwin Natuur Park.
Je profiel
Op de datum van indiensttreding:
- in het bezit zijn van een masterdiploma
- in het bezit zijn van een rijbewijs B
Ons aanbod
De jaarlijkse bezoldiging van een operationeel leidinggevende (niveau A1-3) gaat van 46.372,26 euro tot 72.158,20 euro (salarisschaal A1, index inbegrepen).
Beschik je reeds over relevante ervaring voor deze functie? Dan is het mogelijk om erkenning te verkrijgen van jouw anciënniteit. Ook een gezonde work-life balance is belangrijk bij ons en daarom bieden wij een flexibel uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk.
Daarnaast is er ook nog een interessant pakket aan extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques (€ 8/dag)
- Vakantiegeld
- 35 jaarlijkse vakantiedagen
- Eindejaarstoelage
- Hospitalisatieverzekering
- Tweede pensioenpijler
- Gratis openbaar vervoer voor woon- en werkverkeer
- Fietsvergoeding
- Uitgebreide opleidingsmodelijkheden
- Sportaanbod
- Mogelijkheid tot fietslease
Verloop van de procedure
DEEL 1: Schriftelijk gedeelte - woensdag 7 januari 2026
Vragen en/of casestudy met het oog op het toetsen van de basisdoelstellingen/vaktechnische competenties opgesomd in de functiebeschrijving.
De beoordeling van de kandidaturen gebeurt op maandag 5 januari 2026, pas dan volgt nieuws over het schriftelijk gedeelte van 7 januari 2026.
DEEL 2: Adviserend assessment - Donderdag 15 en/of vrijdag 16 januari 2026
Dit assessment beoogt de evaluatie van de voor de functie vereiste vaardigheden en attitudes.
De beoordeling biedt bijkomende informatie bij het mondeling gedeelte.
DEEL 3: Mondeling gedeelte - Donderdag 22 januari 2026
Dit mondeling gesprek heeft onder meer tot doel om op basis van het ingediende curriculum vitae en de functiebeschrijving, de geschiktheid van de kandidaat voor de functie te toetsen, de vereiste kennis, en zijn/haar persoonlijkheid en voorkomen na te gaan.
Alle kandidaten worden onderworpen aan dezelfde proeven. Bij deel 1 en deel 3 van het selectieprogramma is 60% vereist om te slagen.
Hoe solliciteren
U kan zich geldig inschrijven voor deze selectie tot en met zondag 4 januari 2026 via deze link.
Meer weten
Infomoment
Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan zeker deel aan het infomoment op maandag 15 december 2025 om 12u15 via Teams. Hiervoor stuur je gewoon een mail naar [email protected] en wij bezorgen jou de link voor de vergadering.
Bijkomende inlichtingen kunt u bekomen bij mevrouw Nathalie Colpaert, deskundige werving en selectie (tel. 0499 59 32 04 , e-mail: [email protected]).
Uitgebreide informatie over de extra legale voordelen en algemene toelaatbaarheidsvereisten vindt u op http://www.west-vlaanderen.be/vacatures/veelgesteldevragen/Paginas/default.aspx